Komparacija
Favoriti
Prijavi se
Komparacija
Favoriti
Prijavi se
Uspješno otvaranje web trgovine

Uspješno otvaranje web trgovine

14.8.2019.

Web trgovine su počele iskakati sa svih strana. Ali dosta njih ne ostvaruje prodaju od samog lansiranja ili je prodaja tek mizerna. Upravo ste u postupku otvaranja web trgovine i ne želite da vam se dogodi takav scenarij. Ovo su savjeti kako da vaša web trgovina ostvaruje prodaju od samog početka.

Započnite sa uređivanjem sadržaja unutar web trgovine. Sadržaj vas treba povezivati sa vašom ciljanom publikom. Vlasnici očekuju da korisnici naprave kupovinu kad prvi puta kliknu u web shop. Pogrešno očekivanje, publiku treba osvijestiti o postojanju vaše ponude i povezati vas. Kroz sadržaj treba naglasiti po čemu se vaš brend razlikuje od ostalih iz iste branše i koje su vaše posebnosti. Vrhunac za svakog vlasnika web shopa je prodaja. No, otvaranje web trgovine je više od same prodaje, ona je stvaranje komunikacije između vas i publike. Stoga je dobro provjeriti kako izgleda vaš sadržaj prije objave i kakav ton sadrži. Vrlo je važno da u sadržaj postavite blog postove. Kod njih pripazite da su naslovi optimizirani, URL strukture sadrže ključne riječi, h1, h2, h3 naslovi su pravilno postavljeni, ključne riječi se ne ponavljaju previše puta na neprirodan način. Uredite stranicu Često postavljana pitanja (FAQ) gdje korisnicima možete olakšati kupovinu u svojoj web trgovini tako što im ponudite unaprijed odgovore na neka općenita pitanja za koje pretpostavljate da bi ih mogli postaviti prije registracije i kupovine. Odgovori trebaju biti jednostavni, kratki i jasni. Politika privatnosti, uvjeti poslovanja, povrat robe, reklamacije i ostalo provjerite imate li sve prema zakonskoj regulativi e-trgovine. Potrudite se da navedeni tekstovi budu jednostavniji i lakši za čitanje osim što služe uglavnom za zadovoljenje zakona. Budite sigurni da vaša platforma sadrži što jednostavniji proces checkout-a. Ne zamarajte kupce unosom nepotrebnih podataka, neka kupovinu naprave u što manje koraka. Ponudite im kupovinu bez registracije. Potrudite se da od samog početka imate mogućnost nuditi potencijalnim kupcima kupone za povoljniju kupovinu, besplatnu dostavu ili slanje poklona uz narudžbu. To su uvijek snažni magneti za privlačenje kupaca u trgovinu, nemojte propustiti tu mogućnost. Imajte spremnu mogućnost i za korisnike koji nisu ostvarili kupovinu. Slanje automatiziranih mailova koji podsjećaju korisnike da su ostavili proizvode u košarici ostvaruju velike konverzije. Pripremite takve mailove u ležernijem tonu i šaljite ih u određenom frekventnom roku za koji smatrate da je pogodan upravo za vaše kupce. Omogućite korisnicima chat boxove u svojoj web trgovini i pružite im brze odgovore putem njih. Prošla su vremena kad se na odgovore u on line prodaji čekalo više od jednog dana, današnji kupci su nestrpljivi i ako ne dobiju trenutni odgovor, odlaze konkurenciji. Chat boxovi u web trgovini pružaju korisnicima personalizirani pristup i kupci vole komunicirati sa stvarnim ljudima, a ne strojevima. Uredite savršene fotografije svojih proizvoda, jer one su najbliže kupcima dočarati proizvod bez pregleda uživo. Velike i precizne slike sa mogućnošću zumiranja na bijeloj pozadini imaju mogućnost povećanja konverzije od čak 300%. Obavezno testirajte prije lansiranja, provjerite slike, linkove i ikone da li su dobro postavljene i na mobilnom i na desktop zaslonu. Napravite testne narudžbe kako bi provjerili proces narudžbe, checkout-a i email zahvale da li funkcioniraju ispravno sa ispravnim podacima. Izrada uspješne web trgovine i njena promocija nisu lagan posao i zahtijevaju dosta truda. Od samog početka treba postaviti realna očekivanja. Niste sigurni odakle krenuti?

*** Testna internet trgovina! Trgovina služi isključivo u cilju testiranja procesa narudžbe. Ova web trgovina nije u funkciji i ne služi prodaji proizvoda. Zaprimljene narudžbe neće biti obrađene ***
VSC Pro+ Online Trgovina   Izrada Online Shopa