
Blagdanske kampanje
07. 11. 2017.
Obzirom da je pred nama period godine u kojem je prodaja povećana u znatnom postotku, nastavljamo sa rezimiranjem mogućnosti kako u što većem broju povećati svoju prodaju. Još uvijek je dovoljno vremena da se kvalitetno pripremite za taj period godine. Pa počnite detaljno planirati svoj marketinški plan za blagdansku sezonu 2017!
Marketing Insider Group nam nudi podatke kako više od 40% korisnika u listopadu počinje planirati svoju blagdansku kupovinu te nam nudi neke savjete o marketinškim kampanjama za ovaj period:
• Odredite ciljeve svojih kampanja – da li je to osvještavanje vašeg brenda ili povećani promet (možda oboje)
• Provjerite svoje protekle kampanje – u njima možete pronaći odgovore na neka važna pitanja: Što je bio fokus kampanje?
Koji su bili ciljevi?
Jeli kampanja bila uspješna?
Što se može učiniti kako bi se ova još više poboljšala?
Koliki je bio proračun?
Kakva je bila reakcija publike na kampanju?
Odgovor na ova pitanja će vam pomoći u poboljšanju nekih manje uspješnih kampanja i/ili zadržavanju kvalitete uspješnijih.
• Fokus na publiku – da bi pravilno usmjerili blagdansku kampanju proučite slijedeća pitanja:
Tko je publika kojoj se obraćate tijekom ovih blagdana?
Što ih motivira da kupe u vašem web shopu?
A što ih može odvratiti od kupnje?
Koji kanal najviše koristi takva publika (e-mail, Facebook, Instagram, You Tube)?
• Izradite temu i ideju – potrebno je poraditi na razvijanju kvalitetne teme za predblagdansku sezonu koja će biti u skladu sa vašim brendom, proizvodima i publikom. Razmislite dali će kampanja pokrivati i studeni i prosinac ili će se više fokusirati na obitelji sa malim djecom. Te u skladu sa tim biti više usmjerena na blagdan Svetog Nikole i Božić. Svakako sa tim uskladite dizajn i poruku kampanje.
• Radite na povezivanju sa svojim partnerima – oni vam mogu pomoći da pristupite publici za koju možda nemate izravan pristup. Ako ste u kontaktu sa tvrtkama koje se obraćaju istoj publici, povežite se i međusobno plasirajte svoje kampanje.
Dakle, još uvijek je dovoljno vremena ispred vas kako bi ostvarili maksimum od perioda godine povećane potrošnje. Ne zaboravite proučiti neke prošle kampanje koje nisu ostvarile dobar učinak i ispravite pogreške.
Dobra strategija, kvalitetan plan i uspješan završetak poslovne godine zagarantiran!