U ovom trenutku se bilježi porast prometa u web trgovinama u odnosu na preostali dio godine u vecini prodajnog asortimana. U tijeku su izdašne ponude spremne za nadolazeci Crni petak. Prema dos
Upsell i Cross-sell tehnike se koriste za bolju prodaju u web trgovinama ali i bolje korisnicko iskustvo kupca. Kako bi korisnik bio što zadovoljniji takvom ponudom, za pocetak bi bilo dobro imati saz
Na ecommerce tržištu je sve veca konkurencija. Konstantno se otvaraju nove web trgovine, postojece unapreduju, a granice tog tržišta gotovo da više ne postoje. Sve više se spominje koliko trgovina gub
Web trgovine su pocele iskakati sa svih strana. Ali dosta njih ne ostvaruje prodaju od samog lansiranja ili je prodaja tek mizerna. Upravo ste u postupku otvaranja web trgovine i ne želite da vam se d
U eri interneta lako zaboravljamo koliko je kupovanje u fizickim trgovinama utjecalo na navike online kupovine. Kod nekih vrsta asortimana, poput kucanskih aparata i tehnicke robe, ponuda putem Inte
Posjete se polako bilježe nakon izrade web shopa, ali korisnici ne stavljaju proizvode u košaricu. Kako to, pitate se? Vaša stranica proizvoda bi trebala posjetioce potaknuti da artikl stave u košar
Lansiranje web trgovine u beskrajnu orbitu interneta ne mora biti frustrirajuce za vlasnika ukoliko se sve dobro provjeri na vrijeme. Imamo velikog iskustva u tome, pa smo nabrojali 10 provjera koje v
Preporuka strucnjaka kod otvaranja web trgovine, nakon postojece off line trgovine, je da najprije utvrdite tko su vaši primarni kupci i kako ce pronaci vašu web trgovinu. Sa takvom pocetnom bazom kup
Bez obzira imate li otvorenu web trgovinu vec godinama ili je tek namjeravate otvoriti, vaš cilj je povecanje prometa i dobiti. Nažalost, prodaja uvijek ima svoje uspone i padove. Nemojte dozvoliti